Svar på frågestunden!

Skrivet den 2011-02-18 Klockan 22:04:05 / Allmänt / 0 Kommentarer

vill du ha min Dr pepper? någonstans? :D - nej, inte någonstans :)

Eh, det kanske är en konstig fråga men jag har ett dilemma. 
Hur visste du när du var "kär" i Jonas?
Jag har precis blivit tillsammans i en underbar kille som är galen i mig. Men jag vet inte om jag är kär.
Hur visste du? -
Det är en väldigt svår fråga för det skiljer så olika från person till person.. 
Men jag visste nog att jag var kär i Jonas efter att vi hade umgåts väldigt mycket och träffats närstan varje dag i nästan 1 vecka. Det var nog efter nyår när jag började umgås med honom så himla mycket som jag kände hur starka känslor jag fick för honom och bara en dag visste jag att jag var kär i honom. 
Att du inte vet om du är kär eller inte, det är jobbigt, men när man är kär brukar man alltid få fjärilar i magen då man träffar eller ser killen/tjejen, då man ler när den personens namn nämns eller man får ett leende på läpparna då man går ett sms från den personen. Då man känner att man är så glad och lycklig med killen/tjejen att man aldrig vill släppa den. Så känner jag iallafall är jag är kär och jag tror många andra känner likadant. 
Men man känner när man är kär, det gör man.
Jag vet att du kommer känna när du väl är kär i denna kille, för att bli kär, det är inget man kan tvinga fram. Det är något som växer fram utav sig själv. Men jag lovar dig att du kommer veta när du är det. 
För övrigt så hoppas ni är lyckliga tillsammans! :d 

Funderar du på att plugga vidare efter gymnasiet, dvs högskola?
i så fall, vart och vilken inriktning? :) -
Jag funderar faktiskt på att plugga vidare på högskola. Antingen så blir det inriktnining media - foto/webbdesign eller så kommer jag plugga något helt annat och det är i så fall psykologi. 
Jag har alltid velat jobba inom media, fota och allt sånt eller också bli psykolog.
Det är egentligen två väldigt olika saker men jag älskar båda två. Jag älskar att lyssna på folk och göra allt jag kan för att de ska få en hjälpande hand. Det är något som jag verkligen känner mig hemma med, och sedan är det ju såklart att fota. För annars hade jag inte valt media som jag går nu. 
Vart jag skulle plugga vidare i så fall har jag faktiskt inte ens tänkt på! 
Det är alldeles för tidigt att fråga just nu men när jag väl kommit på dom tankarna så kommer de upp på bloggen. ( om du nu fortfarande kommer läsa med andra ord ;) ) 

Vad är din favorit film/filmer? - Oj. Mina absoluta favoritfilmer är skräck av alla slag. Så länge dom är bra dvs! Annars så är de gamla och klassiska disneyfilmerna en storfavorit dom med! Och självklart american pie filmerna. :)

Favorit:
Tvprogram? -
Desperate housewives, top model, project runway
Artist? - det kan ajg inte säga för jag lyssnar på det mesta. Jag tycker om flera olika artister men jag kan absolut inte bara säga en. :) 
Skådespelare/skådespelerska? - också en svår fråga. Hmm, har ingen aning faktiskt
Mat? - ungersk mat helt klart! Massa oliak ungerska maträtter. Kan inte välja en :)
Färg? - svart, vitt, grått, gult
Klädesplagg? - oj, det måste nog vara stora mjuka, varma och sköna hoodies. Finns inget bättre än att komma hem, ta av sig kläderna och slänga på sig en skön hoodie och gå runt i hemma. På senare tid har mina hotpants också blivit ett hett val. Så jag måste säga hoodies och hotpants för tillfället! :d 



Där har ni svaren, hoppas det var tillräckligt bra. 
Nu ska jag fortsätta glo runt på nya kläder som behövs inhandlas och sedan kolla runt på utlandsresor så jag börjar tagga till i sommar! :d 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback