söndag

Skrivet den 2011-02-06 Klockan 12:42:57 / Allmänt / 0 Kommentarer

Vaknade bredvid min fina idag, har precis käkat frukost och ska snart gå ut på en morgonpromenad.
Skönt ska det bli, får se om jag tar med mig kameran, annars får jag dra ut någon annan dag när det passar. :) 

Kusinerna var ju här igår, spelade kort större delen av kvällen och hade det allmänt mysigt.
Sedan vid nio - halv tio så drog dom hem och jag och älskling fixade oss för sängen och kollade på film.
Som vanligt så somnade jag en bit in i filmen men jag tror Jonas somnade en stund efter det också. 

Imorse vaknade jag av den där lilla ungen hade satt på tv:n och låg och kollade på det klockan kvart i 10. 
Alltid han som vaknar så himla tidigt på helgerna.. 
Men vi gick inte upp förrän vid typ halv tolv och käkade frukost. 

Nu är han snart klar i badrummet och då drar vi ut på en promenad. 

Snart kommer '' dag 7 - min bästa vän '' 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback