Sista Februari

Skrivet den 2011-02-28 Klockan 09:19:07 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är sista dagen i februari månad och det har gått rätt så fort ändå.
Nu är det egentligen inte långt kvar till sommarlovet.
Visst, det är 4 månader kvar men eftersom de senaste månader har gått så himla fort, de har verkligen flugit iväg så är det ju inte alls långt kvar. Och det känns ju skönt, eller vad säger ni? :)

Imorgon går vi alltså in i mars månad och snart är det också dags för mig att BLI AV MED MIN HIMAL JÄRNKÄFT! :D 
Visst, det är den 4 april men fan, det är inte långt kvar.
Alltså kommer jag inte behöva ha den i sommar och fyfan vad skönt det är!
Jag blir bara glad av själva tanken.
Att få kunna känna tandborsten mot tänderna utan massa skit över.
HELVETE VAD SKÖNT DET SKA BLI! 

Okej, det låter väl lite skumt när jag säger att jag faktiskt längtar efter att få känna tandborsten mto tänderna men ni anar inte hur skönt det kommer bli! :d 


Nu sitter jag iallafall i skolan och har media. Har det ända fram till 15.20 och sedan ahr jag estetisk verksamhet - musik till kl 16.00. 
Hoppas bara dagen kommer gå fort för jag vill hem.
Vill hem och sova. 
Har sovit i ungefär 2 timmar inatt.
Dock är jag inte så trött nu emn jag antar väl att det kommer senare. ;)

Nej nu ska jag försöka mig på att göra klart dessa jävla sedlar vi ska göra. :)

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback