Ibland blir man bara för glad!

Skrivet den 2011-02-01 Klockan 19:24:46 / Allmänt / 0 Kommentarer

Hur glad blir man inte när världens bästa Jonas ringer, ber mig gå ut och leta efter hans headset som han trodde att han hade tappat utanför mig förra gången han var här.
Jag tar på mig kläder, går ut, och gissa vad som händer då?
Då kommer ju världens bästa genom ytterdörren, skrämmer mig som fan men usch och fy så glad jag vart att se honom! 
Han hade åkt hit för att titta till lilla sjuka mig, och med sig hade han köpt en chokladkaka.
Han är ju då bara världens bästa! :* 

Men tyvärr måste han snart hem. :(
vill inte, vill inte att han ska åka,
vill inte lämna honom.
jag vill vara med honom,
jag vill känna hans närhet. 
han är bäst helt enkelt. 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback