Hej dåligt bloggande.

Skrivet den 2011-02-27 Klockan 16:33:44 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag vet att bloggen legat nere ett tag. Har helt enkelt inte haft ork till att blogga.
Har dock varit borta de senaste dagarna också så har inte haft någon tanke på bloggen alls om jag ska vara ärlig.

För övrigt så är lovet slut nu och imorgon taggar vi skola.
Längtar faktiskt lite tillbaka men det är jag väl ensam om att göra kan jag tänka mig?

I tisdags var jag på bio med Pernilla och Jonas och såg Trassel, en riktigt bra och rolig film.
Den överraskade mig för jag trodde den skulle suga getpung men mot min förväntan visade den sig vara riktigt värd att kolla på så tummen upp på det! (Y)  

Nu ska jag försöka skriva ihop ett brev till ICA så jag kan söka sommarjobb. 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback