Du är allt jag har och det är så jag vill ha det

Skrivet den 2011-02-13 Klockan 21:47:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

jag vet att jag inte är den mest perfekta tjejen,
jag vet att jag inte alltid gör rätt,
jag vet att jag säger fel saker. 
men något jag vet är att:
jag vill aldrig vara ifrån dig,
jag tycker om dig så himla mycket,
jag vill spendera all min tid med dig,
jag vill att du ska veta hur mycket du betyder för mig.

Du är den absolut bästa jag har, och jag vill aldrig förlora dig. 
det är dig jag vill vakna upp med bredvid mig varje morgon.
Det är dig jag vill visa upp för hela världen,
att det är just du som gör mig lyckligare än någonsin.

Sedan kanske jag inte är världens bästa på att visa allt detta,
men det är sant det jag säger. 
Alla begår misstag, och jag begår många många många misstag.
Men du är inte ett av dom. 
Du är snarare det bästa som kan hända mig. 
Jag vill aldrig släppa dig,
för det är du som gör mig så lycklig.
det är du som gör att jag vill fortsätta leva. 
Det är du, just nu som är mitt liv. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback