Dag 8 - ett ögonblick

Skrivet den 2011-02-07 Klockan 08:33:19 / Allmänt / 0 Kommentarer

Ett speciellt ögonblick för mig är när jag verkligen började känna så starka känslor för min älskling.
Då jag verkligen förstod hur mycket jag tycker om honom, då jag verkligen insåg hur mycket jag saknade honom när jag var borta från honom.
& ett annat speciellt ögonblick var såklart när det vart officiellt att det är vi.
Då alla kunde veta att det var han och jag.
Jag kunde inte känna mig mer lycklig än att veta att alla vet om att det är han och jag nu. 

Sedan finns dt såklart en hel del andra speciellt ögonblick i mitt liv, men det är för många för att berätta för då skulle detta inlägg bli ungefär 300 sidor långt.
Nej kanske inte så långt men för långt för att ens orka läsa.
Kanske delar med mig av några minnen någon annan dag. :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback