Dag 6 – Min dag

Skrivet den 2011-02-03 Klockan 09:18:02 / Allmänt / 0 Kommentarer

Min dag har nästan precis börjat så har egentligen inte så mycket att skriva om.
Började med att jag vaknade halv 6, skulle egentligen gå upp och platta håret,
men jag kände att jag inte orkade så jag ställde om alarmet på halv 7 istället.
Sen ringde ju klockan vid halv 7 och jag gick upp,
fixade mig inför skolan och sedan gick jag till bussen.
Eller gick kan jag inte kalla det,
måste nog säga att jag halkade fram som Bambi på hal is.
Det gick ju inte ens att gå någonstans, så himla halt.
Jag kom till skolan vid 08.05 ungefär och sitter just nu och har media.
Ska egentligen jobba med mitt media arbete men jag kan inte koncentera mig.
Är fortfarande egentligen sjuk men jag måste komma till skolan iallafall. 

Nu ska jag iallafall försöka jobba. 

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback