Dag 5 – Vad är kärlek

Skrivet den 2011-02-02 Klockan 18:53:05 / Allmänt / 0 Kommentarer

Kärlek är en av de bästa och en av de sämsta saker som finns.
Det kan stärka dig som person så himla mycket men samtidigt bryta ner dig så hårt. 

Kärlek för mig är när två personer älskar varandra, då man är beredd att göra nästan vad som helst för att den personen ska må bra.
Kärlek är något två personer delar, ärlighet, passion, känslor.
Det kan vara kärlek mellan kompisar och mellan en kille & tjej, kille & kille eller tjej & tjej.
Kärlek är kärlek, det spelar ingen roll vilken sexuell läggning man har.


Kärlek för mig just nu är Jonas.
Han är den bästa jag kan få, han är så obeskrivligt bra.


sedan är kärlek för mig mina absolut underbara tjejer i skolan.
Jag älskar dom något otroligt och jag skulle göra vad som helst för att dom ska må bra.
Samma sak med Jonas. 

Kärlek har fått mig bryta ihop många gånger, det har stärkt mig som person också några gånger,
och denna gång har jag aldrig känt mig så stark. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback