Dag 13 - Den här veckan

Skrivet den 2011-02-20 Klockan 14:01:38 / Allmänt / 0 Kommentarer

Oj, här ser jag att jag har totalt glömt bort denna blogg grej.
Den skulle jag ju göra för att blogga varje dag men så har det dock inte blivit.
Förlåt! 

Men nu kör jag på:
Dag 13! 


Min vecka har sett ut som så att: 
Måndags: Då var jag sjuk, låg hemma med magsjuka igen efter helgen. 
Tisdags: Sista dagen i skolan. Jag gick till skolan, hade vanlig dag, slutade runt 15.20. Var Sedan med Frida efter skolan, gick hem till henne och pratade. 
Onsdags: Då var jag med Frida igen, åkte in tuill henne, satt och pratade och hade trevligt, sedan gick vi till Magasinet och kollade på Rockkarusellen. Efter det kom vi hem, kollade på film och hade det allmänt mysigt. 
Torsdags: Var med Frida en stund, sedan kom mamma och hämtade mig. vi åkte och handlade och kollade på en ny häll till köket. Kom hem runt 7-halv 8 tror jag. Sedan spenderade jag kvällen med att bara glo på tv. 
Fredags: I fredags gjorde jag nog ingenting. Jag tror jag sov bort ungefär halva dagen och sedan satt jag bara hemma och ruttnade. 
Lördags: Har inget minne av vad jag gjorde igår faktiskt. 
Då satt jag nog också bara hemma. Träffade Ellinor en sväng på kvällen. 
Idag: Dagen har nästan precis börjat för mig så idag har det inte hänt så himla mycket och vad som händer från och med nu vet jag inte heller. 
Det får vi helt enkelt se :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback