Bråttom!

Skrivet den 2011-02-22 Klockan 09:09:49 / Allmänt / 1 Kommentarer

Skynda skynda skynda! 
Jag måste lägga på en kol nu eftersom jag ska dra iväg in till Nyköping till tandläkaren vid halv tolv och sedan så drar jag till Eskilstuna vid två och stannar förmodligen tills på torsdag morgon. :) 
Blir att kolla på Trassel i 3d med Pernilla, Jonas och pernillas kompis sonny :) 

Men nu måste jag kila för jag måste hinna packa ner allt jag ska ha med mig. ( med andra ord: jag måste hinna riva ut alla kläder ur garderoben för att hitta kläder ) 

Kanske bloggar senare. Annars hörs vi på torsdag! :d 

puuss! 






Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vrf gillar du den där bilden på dina ben så mycket?

Du har haft den typ i 10 olika inlägg.

2011-02-22 @ 11:15:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback