we must stand together

Skrivet den 2011-12-01 Klockan 10:28:00 / Allmänt / 0 Kommentarer

utan dig bredvid min sida så tappar jag min balans. 
Du är jag önskat mig och allt jag någonsin kommer att behöva. 
Har jag dig så har jag allt. 

Jag kan mista alla pengar, mina vänner och mitt hus, men sålänge jag har dig så spelar inte det andra någon roll. 
Med bara en blick får du mig knäsvag och det finns inte ord som kan beskriva hur bra du är. 
Med en klump i magen blandat med fjärilar så får du mig alltid att le. 
Du behöver inte ens försöka, med ljudet av ditt namn, med lukten från din kropp och dina kläder så känner jag att det är här jag tillhör, i din famn och dina armar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback