upp och iväg!

Skrivet den 2011-12-08 Klockan 10:53:42 / Allmänt / 0 Kommentarer

jag vet att jag har varit urusel på att blogga och varför vet jag inte riktigt men jag lovar att bättra mig nu. 

Idag har fotogruppen flexdag och imorgon åker vi till Stockholm under skoltid och fotar lite i Emmas studio och sen kommer vi tillbaka hit vid 4 ungefär och då hoppas jag på att få följa med min fina pojke hem. 
Idag ska vi fota till våran uppgift som är att göra en affisch till '' flickan som lekte med elden '' och min syster får agera modell så jag ska bara byta kläder, se till att jag inte ser ut som ett monster och sen tar jag bussen till henne. Jag vet exakt hur jag vill ha bilden så jag hoppas det går! :) 
Sedan får jag väl hjälpa henne i lägenheten, att tapetsera det allra sista för sen är hon nästan klar. 

Jag tänkte lägga ut '' före & efter bilder '' sen på lägenheten när den är klar så får ni se hur mycket som har gjorts. 
Jag lovar att det komme bli asfint för vi var där i tisdags och då såg det riktigt bra ut fast bara en vägg var klar. :) 

Sen när jag tar bussen till stan ska jag springa in på Ica lite snabbt och hämta ut mina skor. 
Åh herregud vad jag har längtat efter dom! 
Min kompis Paulina har köpt likadana och när hon la upp en bild på dom på fb så kände jag att jag var tvungen att hämta ut dom idag. 
Dom har legat på Ica sen i måndags och nu är det dags att hämta hem dom. 
Jag kommer nog aldrig ta av mig dom om jag ska vara helt ärlig. 
Får bara hoppas att storleken passar! 

Men nu känner jag att det blev alldeles för mycket text och så måste jag kila ner till bussen snart. 

puss! 


snart i mina händer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback