tröööööött

Skrivet den 2011-12-22 Klockan 09:21:56 / Allmänt / 0 Kommentarer

sitter i skolan, börjar om ungefär en trekvart och har redan varit i skolan i 50 minuter redan. Vi börjar kl 10 men jag kom till skolan som vanligt. Jag är så himla svinit trött så det finns inte. Jag orkar inte. Men som tur är det sista skoldagen på ett bra tag och det kommer faktiskt bli as skönt att få slippa skolan och bara ta det lugnt. Just nu sitter ettorna i aulan och kollar på några som sjunger och snart slutar dom väl och vid 10 så börjar vid tvåor och slutar runt 12. Sedan ska jag se om jag ska på stan och köpa Antons julklapp. För övrigt hoppas jag att ni alla har en trevlig jul, ett bra nyår och ett härligt jullov för er som har det :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback