svar på tal

Skrivet den 2011-12-25 Klockan 23:08:55 / Allmänt / 0 Kommentarer

Fick ett fråga om vad jag har fått i julklapp. 
Det jag fick var såklart min bäverfitta som jag la upp igår, sedan fick jag en ny halsduk, pengar och ska få ett presentkort av syrran då hon inte hunnit köpa något eftersom hon har haft fullt upp med lägenheten. 

Jag tänkte att jag lägger upp en bild på allt jag fick imorgon så får ni se :) 

Apropå julklappar. 
Min älsklings två paket ligger så fint här hemma och väntar på honom. 
Jag vill inte ha dom här hemma längre. 
Jag vill ge dom till honom nuuuuu. 
Hoppas jag får träffa honom innan nyår för jag håller på att bli galen snart! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback