sjukling här!

Skrivet den 2011-12-14 Klockan 21:57:41 / Allmänt / 3 Kommentarer

förlåt för dålig uppdatering men jag har varit sjuk. 
I måndagskväll så började jag må dåligt och lite senare fick jag spendera en stund inne på toan om ni förstår vad jag menar. 
Så jag har varit sängliggandes sedan dess fast idag har jag mått lite bättre men det blir nog ändå att stanna hemma imorgon iallafall och sedan går jag på fredag. 
Får hoppas att det inte går tillbaka i det dåliga tills imorgon. 

Får hoppas att min pojke vill spendera någon dag i helgen tillsammans med mig om jag blir frisk. 
Annars får vi helt enkelt se vad jag hittar på. 

För övrigt så är det bara 10 små fjuttiga dagar kvar till det är julafton men är det bara jag som inte känner någon julkänsla alls?

Det är ingen snö, det är inte ens 10 minus ute, det är fan inte vinter någonstans! 
Men jag hoppas iallafall bara att vi får snö på julafton. 
Det är väl det enda jag önskar till jul! 

Nu ska jag fortsätta att lyssna på musik och snart ska jag väl ta coh krypa ner i min otroligt sköna säng igen, drömma om min pojkvän och sova så gott. :)
Så i guess det är nu jag ska säga godnatt, goodnight och godnatt på massa andra språk. 
Hoppas ni sover gott! 

puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar din blogg! ett plus är fler bilder och uppdateringar! (:

2011-12-15 @ 13:56:48
Postat av: Emma Uthberg

Sv: Hej! Jag har skickat en invite till dig nu! :D

2011-12-15 @ 14:02:09
URL: http://euthberg.blogg.se/
Postat av: JazZe

Kolla min blogg vettja!:)

guesswhatwhat.blogg.se

2011-12-15 @ 14:22:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback