sista dagen innan lov.

Skrivet den 2011-12-21 Klockan 11:07:57 / Allmänt / 1 Kommentarer

Sitter i skolan, det är sista riktiga dagen innan lovet börjar. 
Ska bli skönt att slippa skolan nu faktiskt. 
Snart har vi lunch och efter det så ska jag och några till dra till Hjortens och ha bad/ivräddning eftersom vi inte har gjort den innan. 
Tagga! 

Nu har jag planerat på vad jag ska göra på nyår och det blir att åka till min kära pojke och vara med grabbarna. 
Vad vi ska göra är ännu oklart men vi kommer ha kul, det vet jag! 
För det har vi alltid tillsammans :) 

Kunde inte tänka mig ett bättre nyår än att få spendera det med min kärlek. 

Klart jag blir avundsjuk om någon kramar dig. För just då har någon hela min värld i sin famn.

så otroligt gulligt och sant. 
min älskling, min kärlek, min ögonsten. 



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Så skönt med lov, hoppas ni får en mysig jul och nyår får hälsa familjen..



Kram Kusinen

2011-12-21 @ 12:09:35
URL: http://aurorasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback