Så dålig brud ja!

Skrivet den 2011-12-30 Klockan 17:02:35 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag är hemskt ledsen för den otroligt dåliga uppdateringen men jag har inte suttit vid datan på några dagar.
Jag har varit hos Anton i förrgår och fick mina efterlängtade tofflor i julklapp. Han fick sin tröja som han velat ha ett tag nu och en sten som det stod " i love being loved by you " på.
Mitt nyår ska som sagt firas med honom och grabbarna och att sluta detta år och börja nästa i min kärleks famn kan inte bli bättre.
Längtar till imorgon! :)

Nu ska jag storstäda rummet och sedan mysa i min säng och ikväll ska jag ringa min pojke och berätta hur mycket jag tycker om honom :)

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback