rättning!

Skrivet den 2011-12-18 Klockan 16:04:23 / Allmänt / 0 Kommentarer

Efter att Anton har läst mitt förra blogginlägg så rättare han mig genom telefonen och sa att vi inte slutar på onsdag utan på torsdag så jag tänkte rätta till det. 
Vi slutar alltså på torsdag och inte på onsdag! 

Nöjd nu lillpojken? ;) 

För övrigt så har det hänt mycket idag. 
Vi har krockat med bilen så hela högersidan är paj. 
Man kan inte öppna passagerar dörren och höger framdäck är helt paj och snett så det blir verkstaden för våran lilla kärlek. :( 
Sedan har jag pluggat, hjälpt syrran och mamma att göra ordning vårat lilla badrum så det kan bli klart snart för jag vill ha tillbaka min egna toalett! 

Imorgon är det skola och efter så har jag för mig att jag och anton skulle gå på stan och kolla efter en julklapp till honom eftersom jag inte har en blekaste aning om vad jag ska köpa till honom så då går vi tillsammans så får han säga vad han gillar och så får vi helt enkelt se vad han får. :) 

Nu ska jag återgå till mitt pluggande och se vart resten av eftermiddagen/kvällen leder. :) 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback