otaggad brud till tusen.

Skrivet den 2011-12-17 Klockan 22:29:51 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag är så otroligt jävla otaggad till både jul & nyår och t.o.m att fylla 18 nästa år. 
Jag vet inte vad det är som har hänt med mig för om man hade frågat mig för en eller två veckor sen så hade jag taggat järnet men nu är jag bara äcklad utav det. 

Jag har ingen lust att ens tänka tanken på att festa och dricka på jul och nyår. 
Jag är rent utav äcklad istället. 
Jag ligger hellre hemma i min säng i min onepiece, kollar på disney med en kopp varm choklad. 
För tanken på att vara omringad runt små ungar som blir bästa vän med antingen handfatet eller toaletten under kvällen är inget jag direkt ser framemot över huvudtaget! 
Nej, bara usch! 

Hellre helt nykter och ensam än det. 

Jag hoppas iallafall att jag kan få spendera slutet av detta år och början på nästa med min fina kille. 
Men vi får se vad som blir. 

Imorgon ska jag plugga satan. plugga så mycket så min hjärna nästan sprängs och på måndag så blir det skola. 
Sedan på onsdag så slutar vi och får jullov. 
Dock är det inget jag taggar för heller men aja! 

puss!


bild i repris

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback