juldagen 25/12 - 2011

Skrivet den 2011-12-25 Klockan 15:15:40 / Allmänt / 1 Kommentarer

Julafton var igår, hoppas att ni alla fick några fina julklappar och hade fint folk omkring er och hade en underbar dag. Det hade iallafall jag för vi alla fick en överraskning då en från mammas jobb ringer och säger att mamma inte behöver jobba bara för att hon förtjänar att vara hemma då hon jobbar hela tiden annars. 
Dagen började bra med den nyheten och fortsatte ännu bättre under eftermiddagen/kvällen. 
Dagen spenderades/firades med familjen, mormor och morfar som kom över. 

Med mycket skratt, gott sällskap och fina julklappar så är jag ändå helt nöjd med gårdagen och hoppas ni hade minst lika bra som jag hade det! :) 

Idag blir det nog bara att slöa för jag orkar inte göra så himla mycket. 
Efter att ha varit på språng hela dagen igår så ska det bli skönt att bara ligga och inte göra någonting. 
Ska försöka se om jag kan ringa min älskling senare ikväll och få höra hans röst. :) 
Längtar tills jag får träffa honom så jag kan ge honom hans julklappar! 

Nu ska jag gå och äta andra upplägget med julmat! 

Ha en fortsatt trevlig helg/kväll/lov! :) 

puss!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fick du i julklapp? :)

2011-12-25 @ 22:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback