Idol/pensionärsjävlar

Skrivet den 2011-12-02 Klockan 21:10:24 / Allmänt / 0 Kommentarer

Ligger i sängen och kollar på idol och ibland pensionärsjävlar när det är reklam. Robin och Moa ska till final!!!!!!!!!!!!!!!!

För övrigt så har jag möblerat om mitt rum eftersom min syster har flyttat ny och det blev asbra. Jag blev nöjd och nu är det mycket större. :d eller inte direkt större för rummet är fortfarande lika stort men det är mycket större plats där mm kan gå.

Imorgon så kommer min älsklingskille hit och så ska vi hjälpa min syster i lägenheten, efter det så hittar vi kanske på något innan han åker hem eftersom han jobbar på söndag. :(
Jag som hade velat spendera våran 3 månaders natt tillsammans. :(
Men men, sånt är livet tyvärr.
Nu ligger jag och väntar på att min pojke ska ringa så jag får höra hans röst :*

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback