hejsan i galoppen!

Skrivet den 2011-12-16 Klockan 09:54:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

Godmorgon alla glada och ledsna människor ( förhoppningsvis inte många utav det sistnämnda ) 
Fick en kommentar av en person som älskar min blogg men vill ha mer uppdatering och mer bilder. 
Är det någon som håller med? 

Äsch, det kommer jag ändra på ändå! 
Jag lovar att det ska bli mer uppdatering och mer bilder hädanefter men eftersom jag har varit sjuk hela veckan så har jag inte suttit vid datorn och har inte kunnat uppdatera men nu är jag tillbaka på banan igen! :) 

sitter just nu i skolan, längst bak helt ensam med 5 andra fotoelever plus min lärare såklart. 
verkar inte bli så ånga fler idag, men vi får se. 
Vi har redovisat våra bilder som vi skulle ha tagit förra veckan men eftersom jag varit sjuk så har jag inte kunnat redigera dom så nu står det överst på min lista och sen skicka in dom! :) 

Ikväll har min pojkvän en spelning här på skolan för föräldrar och vänner mm. och jag hoppas att det går bra för honom! 
Han har dessutom klippt sig och är fortfarande lika fin som alltid. 
Ganska så mycket kortare blev det men han är fortfarande finast! :) 
Ska försöka få en bild på det och lägga upp idag. Annars blir det nog efter helgen ni får en bild :d 

Apropå det så ska jag försöka få honom att hitta lite tid åt mig i helgen, får hoppas på det iallafall :) 

men nu ska jag fortsätta med redigeringen, har snart rast och ska då gå och pussa lite på världens finaste. :) 

uppdaterar senare och förmodligen med bilderna jag snart är klar med! 

puss!



oredigerade bilder på min fullt normala pojkvän. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback