ett rent helvete osv.

Skrivet den 2011-12-05 Klockan 10:10:13 / Allmänt / 1 Kommentarer

Sitter i klassrummet och har svenska och ska läsa texter på danska, norska, isländska och finska. 
Har börjat på den danska texten men jag fattar nada och den jävla uppslagsboken på internet som vi ska använda oss utav funkar ju för fan inte! 
Spelar ingen roll om jag trycker på allt som går att trycka på, den översätter ju för ändå inte! 
Jävla hordanska! 

för övrigt så mår jag piss.
trött på allt och alla.
trött på alla jävla idioter det finns. 
trött på alla som tror att dom är bättre än alla andra. 
guess what? 
you're not!
ta erat jävla pick och pack och dra någonstans så jag slipper se er. 

ungefär så fast gånger tusen känner jag just nu så jag säger bara det till er som känner mig eller går på skolan eller som brukar prata med mig. 
Idag pratar ni med mig på egen risk. 
just so you know. 




Kommentarer
Postat av: Anonym

Snacka om uppmärksamhet :P

2011-12-05 @ 13:52:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback