allt och ingenting.

Skrivet den 2011-12-02 Klockan 13:14:54 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter i caféterian med Pernilla och planerar inför de fotouppgifter vi har fått som vi ska göra nästa vecka. 
På fredag åker vi till Stockholm igen och ska få prata med reklamfotografer tror jag det var och sedan fota några bilder i Emmas studio. 
Ska bli kul och det är så himla bra att vi faktiskt får komma ut på såna här grejer. 
Så vi inte bara sitter fast här i Nyköping och fotar samma saker hela tiden. 

Dock så suger det att vi ska planera våra bilder fram tills vi slutar eftersom jag inte är den som planerar. 
Jag har ingen fantasi när det gäller att ta bilder. 
Jag tar liksom det som kommer och därför komma denna tid att vara en riktig plåga för mig öfr jag vet att om jag inte planerar så kommer jag att få panik sen när ajg väl ska fota för jag vet inte vad jag ska göra. 
Men jag hoppas att det kommer att lösa sig fram tills det är dags! 
Hoppas också att ni håller en tumme för mig att det kommer gå bra! (a) 

Pernilla fick mig att börja spela någon spel på fb så nu får jag händelser HELA tiden om den. 
TACK PERNILLA, TACK! 
jävla bajsfb som stör mig hela tiden. :( 




för övrigt så trillar dessa ner i min brevlåda snart också. 
Eller på posten, vi får se! :d 
love <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback