Värd dag helt enkelt!

Skrivet den 2011-08-30 Klockan 00:20:43 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag tänkte bara slänga in ett litet inlägg innan jag slänger mig i sängen och glor på någon film tills jag somnar. :) 

Dagen idag har varit bättre än jag trodde och det bjöds på många skratt. 
Vi hade en så kallad '' nollning '' för de nya ettorna men en riktig nollning var det inte för det fick vi inte ha för våran rektor utan detta var mer som en '' inspark '' för dom för att vi ska lära känna dom och dom ska lära känna oss. :) 
Alla olika klasser i tvåan planerade i våras vad de skulle göra för ettorna och våran klass bestämde sig för att ha 7-kamp. Så vi planerade ganska länge vilka grenar vi skulle ha och jag tycker att slutresultatet blev bra. :)
Det var kul att se alla ettor för första gången för mig iallafall eftersom jag kom hem i lördags. De flesta verkar trevliga iallafall och tur det! Annars hade de fått se på något helt annat! ;)
Nejdå. Men jag tror att detta skolår kommer att bli bra hur som helst. :) 

Det var kul att träffa alla igen och se alla nya lärarna, våra nya lokaler och våran nya matsal. 
Det har blivit riktigt fint även fast det inte är helt klart ännu men jag längtar verkligen tills vi får det slutliga resultatet vilket jag tror kommer bli asgrymt! :d 

Efter skolan gick jag och mötte Josse och följde med henne på stan. 
Jag lyckades hjälpa henne att hitta ett par jeans och en tröja. 
Själv kirrade jag hem två par skor, en väska och några par trosor så jag är nöjd iallafall. :) 

Men nu ska jag gå och hoppa i säng och kolla på någon film. 
Måste dock väcka mamma innan och säga till henne att gå och lägga sig i sängen då hon har somnat så gulligt i soffan och snarkar. :) 

Nu hör jag min säng ropa på mig så det är dags för mig att dra mig dit med hopp om att morgondagen blir lika bra som denna! :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback