slutet på ytterligare en vecka.

Skrivet den 2011-08-07 Klockan 14:20:28 / Allmänt / 0 Kommentarer

Det är söndag och om bara 6 små dagar drar jag bort till värme igen i två veckor som ni säkert redan vet vid det här laget. :) 

De två senaste dagarna har jag varit väldigt upptagen, har varit på Nyköpings festdagar och har haft det mycket trevligt. 
Har fått träffa trevligt nytt folk och gamla bekanta. 

Dock verkar jag ha gjort illa höfterna vilket suger för jag har knappt kunnat stödja på ena höften i två dagar och igår började båda två göra ont. 
Jag har knappt kunnat gått men har ändå gjort det och fått stått ut med lidande med hoppet om att det skulle gå över men så blev det ju inte. 
Tvärtom rättare sagt. 
Men nu håller jag tummen för att det blir bra innan vi åker, annars vet jag inte vad jag gör. :( 

Men nu ska jag bara städa lite och sedan lägga mig i sängen och glo på disney hela dagen. 
Har ingen ork till annat. 

puss!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback