request

Skrivet den 2011-08-28 Klockan 19:13:45 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag fick en kommentar att jag skulle visa vad jag har köpt nere i Turkiet så jag tänkte vara gullig och visa er det. 
Dock får det bli i inlägget som kommer upp snart för jag måste få bilder på det innan jag lägger upp vilket jag tycker är ganska logiskt. ;) 

Så bilderna kommer alldeles strax, promise! :)


Min kväll blir inte som jag trodde att den skulle bli först utan den kommer att bli mycket bättre! 
Min kväll kommer att spenderas med Ellinor hemma hos hennes pappa ensamna i hans lägenhet för att prata om allt mellan himmel och jord som vi inte har gjort på hur längesen som helst! 
Ska bli riktigt mysigt! :) 

Men nu ska jag gå och fixa de efterlängtade bilderna så jag hinner slänga upp de innan jag drar till henne :) 

Imorgon blir det som sagt skolan och då ska vi ha våran 7-kamp för ettorna som vi planerade i våras. 
Ska faktiskt bli kul men det blir att ta med sig lite omtåliga kläder och ombyten. :) 

puss! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback