Hemma my friends!

Skrivet den 2011-08-28 Klockan 12:51:26 / Allmänt / 1 Kommentarer

Som rubriken säger så är jag hemma nu. 
Jag kom hem igår eftermiddag egentligen men jag hade fullt upp med att packa upp väskorna och var så trött så jag somnade ganska tidigt igårkväll och därav blev det inget inlägg igår. 

Även om det är skönt att vara hemma då vissa grejer där nere inte var så bra som jag hoppats på så ville jag inte åka hem. Jag skulle absolut ha kunnat stannat flera veckor till. 
Bara att veta att här hemma i Sverige var det höst så fick jag bara rysningar och hoppades att det inte skulle ha börjat snöa tills vi kom hem. 
Till min stora förvåning så hade det inte gjort det! Det var faktiskt solsken när vi kom hem. 
Dock sa våra grannar att igår var den enda fina dagen med sol sedan vi åkte. 
lite '' we bring some sunshine back '' tyckte mamma. ;) 

Imorgon börjar skolan för min del. Känns inte alls som det men det ska bli kul att träffa alla och se vilka de nya ettorna är och hur våra nya skollokaler ser ut. :) 

Men nu ska jag gå och vila lite och hoppas att första skoldagen går bra imorgon! 
Jag kanske slänger in ett eller ett annat inlägg ikväll :) 

puss!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Visa vad du har köpt! Eller jag antar att du har shoppat... ;-)

2011-08-28 @ 16:08:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback