Godmorgon och hejdå!

Skrivet den 2011-08-13 Klockan 06:19:44 / Allmänt / 0 Kommentarer

Godmorgon alla trötta & pigga människor. 
Klockan är kvart över sex och jag ska alldeles strax packa ner det allra allra sista och om en timme ungefär rullar bilen till Arlanda och sedan är vi snart där. 

Syrran ska köra och de bygger tydligen om där uppe så därför åker vi så tidigt, men jag hoppas att det kommer gå bra ändå :) 
Men nu ska jag försöka se till att få i någonting i magen och packa ner tandborsten, sen är jag klar! :) 

Jag antar det är nu jag ska säga, hejdå, sayonara, good bye och alla de andra synonymerna till hejdå så jag gör väl det. 
Hejdå, au revoir, good bye, sayonara my frinds! 

Vi ses och hörs om två veckor igen! :D 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback