allt klart! nästan allt iallafall!

Skrivet den 2011-08-12 Klockan 21:31:35 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag är färdigpackad inför imorgon förutom min tandborste och de andra hygien prylarna som ska packas ner. 
Jag har dock lyckats packa så jävla bra att jag är typ 4 kg under gränsen så nu jävlar blir det att shoppa där nere. 
Jag kan lova att jag kommer att komma hem med MINST tre par nya converse :d 

Nu börjar jag faktiskt längta lite men samtidigt vill jag inte åka heller. 
Jag har ju ändå mitt liv här. 
Jag vet att jag inte ska åka föralltid men eftersom jag aldrig varit utomlands innan så börjar jag nog bli lite skraj. 
Men jag håller tummen om att det kommer bli bra. :) 

Jag ska försöka slänga in några tidsinställda inlägg under tiden jag är där nere så ni inte blir alltför uttråkade utan mig ;) 
nej men skämt å sido. 
Jag hoppas iallafall ni får det asbra här hemma och njuter utav första veckan utav skolan då jag njuter nere i solen och värmen! ;) 

Men nu ska jag ladda ner den allra sista musiken och sen blir det nog att se om jag kan duscha eller sova. 
Det lär bli en tidigt morgon imorgon eftersom bilen rullar härifrån strax efter 7 imorgon bitti! 

puss!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback