1 liten dag kvar.

Skrivet den 2011-08-12 Klockan 11:49:23 / Allmänt / 0 Kommentarer

Imorgon vid den här tiden sitter jag på arlanda och väntar på att hoppa på flyget till ett land långt bort härifrån. 
långt bort från alla dessa draman här, långt bort från problem. 
långt bort från mitt vanliga liv. 

FA-AN vad skönt det ska bli. 
Borta i två veckor från min verklighet och få leva i en fantasi ett tag. 

Kan inte beskriva hur skönt det ska bli att få åka bort! :) 


Men jag är lite stressad för vi åker kl 7 imorgon bitti för min syster ska köra upp dit och dom bygger om så vi behöver vara ute i god tid. 
Så det blir att gå upp runt 5 om inte innan imorgon. 

Helt ärligt känns det faktiskt helt overkligt att vi åker imorgon. 
Med tanke på att jag aldrig varit utomlands eller åkt flygplan så borde jag, enligt mig själv iallafall vara gaaanska så nervös men jag är inte det. Inte än iallafall. 
Det lär väl komma senare ikväll om inte imorgon när vi sitter i bilen påväg upp till arlanda. 
Men jag håller tummen för att det ska gå bra. :)

Men nu har jag lite panik för jag måste egentligen tvätta det allra sista tills imorgon men eftersom vi inte har något vatten här i våran lilla håla så kan jag varken duscha, gå på toa, diska eller tvätta och jag behöver göra allt! 
Så panik är nog mitt förnamn just nu. :( 

Så nu hade jag tänkt gå och försöka se om jag kan kunna packa ner lite grejer redan nu. 

Uppdaterar en sista gång innan jag åker! :d 

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback