underbart

Skrivet den 2010-09-16 Klockan 14:47:03 / Allmänt / 0 Kommentarer

Kvällen igår var helt jävla underbar.
Obeskrivligt bra, så tack Jenni kemppainen och Next summer denied för en helt lyckad kväll!
du ♥
Imorgon är det fredag och sen är det helg och fan vad skönt det är! :)
Jag hoppas bara att imorgon kommer att gå fort för det är imorgon som gäller,
då ska jag sova hos Jenni och gå på disco. :)
ja jag vet att disco låter jättetöntigt men det är kul.
Och om jag och Jenni är där så kommer det bli bäst! :)
Annars så gick dagen helt okej, bara att jag mådde dåligt hela dagen men det gick och leva med.
Blev klar med mitt omslag på photoshopen idag så jag lämnade in det.
Nu är det bara att plugga:
engelska - ska skriva klart min artikel
photoshop - ska skriva hur jag gjorde mitt omslag
Nu ska jag iallafall gå och vara duktig och faktiskt göra mina läxor. ¨
puss
bjuder på en liten fin bild på mig och Jenni


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback