Trött!

Skrivet den 2010-09-05 Klockan 09:43:53 / Allmänt / 0 Kommentarer

Klockan är halv tio och jag är astrött faktiskt.
Jag och Ellinor gick inte och la oss förrän 03.40 typ och så vaknade jag typ 08.45.
Men det är väl så det ska vara tydligen, man får inte sova bort hela dagen.

Vi kollade dock aldrig på House av haunted hill igår, det får bli en annan dag, för klockan vart rätt mycket och både Ellinor och jag var trötta. :)
Idag blir det nog bara att vara hemma och ta det lugnt för jag orkar nog inte göra något annat.

Imorgon börjar en ny vecka, med idrott som första lektion efter en helg, det känns ju inte riktigt helt jättebra men skitsamma, Man får bara stå ut. :)

Nu ska jag dra och kolla på tv, skriver sen.

puss!


bjuder på en fin bild på mig och ellinor :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback