Torsdag

Skrivet den 2010-09-02 Klockan 07:32:21 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag får i våra datorer från skolan och jag är överlycklig. iallafall en stund till eftersom jag måste bära på min dataväska med datan sen och en till väska med idrottskläder ända bort till gumshallen sen i eftermiddag för att sen gå tillbaka till bt. Och i tisdags när jag bar på den då den var tom så var det asjobbigt och jag trodde min axel skulle gå av. Men det är väl sånt man får ta.
Vi får dom nu på morgonen vilket känns riktigt skönt! :)

Apropå gumshallen som vi skulle gå till så ska vi dit för att ha avslappning som sista lektion idag, känns inte det riktigt skönt?
Det tycker jag, och det hoppas jag att det bli också. :)

Sitter här just nu och laddar in musik på ipoden och samtisigt laddarden, kändes behövande eftersom den förmodligen hade dött påväg till skolan idag och jag utan musik, det finns inte. :)
Men nu ska jag faktiskt gå och göra mig iordning.
JAG HAR FÅTT HICKA! Och något grönjävligt störande är det! :o

puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback