Torsdag

Skrivet den 2010-09-09 Klockan 18:24:27 / Allmänt / 0 Kommentarer

Dagen kan jag väl beskriva som väldigt splittrad men otroligt rolig!
Man har dock aldrig en tråkig stund i världens bästa klass, men det hör man ju, världens bästa klass, klart man inte kan ha tråkigt då!

Matkrig på lunchen mellan Jocke och Elin. :d
Började med att Elin hade tagit ur själva '' brödet '' eller vad man ska säga ur bullen och så vart det som ett hål om ni fattar, sen så tog Jocke och al lite grädde i den och Elin vart sur och la tillbaka grädden på Jocke, kommer faktiskt inte ihåg. Sen ville han ge igen och la grädde på hennes kläder och då vart Elin inte glad, hon tog upp den lilla grädden och kastade den på Jocke så han fick i håret. Riktigt kul var det iallafall :D

Sen har vi kört lite '' CHIPS! '' idag, inget ni förstår säkert men kul var det iallafall.
Och inte nog med det har dagen följt med en hel del skratt.
Det gick inte ens att koncentrera sig på sista lektion. Alla pratade och hade askul.
Alex skratt påminner om '' HYA HYA HYA '' gubben och herrejävlar vad kul det var! :d

Imorgon blir det ännu mer skratt och jag kan inte längta mer! :)
sista dagen innna helgen, hur fan ska jag klara mig utan dessa underbara ungar?!

För övrigt, Pernilla är ju lite sådär lagom pantad men söt som socker är hon iallafall! :d



Glömde jag något nu Joakim? :d


puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback