Skönt!

Skrivet den 2010-09-05 Klockan 00:34:49 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter hemma hos Ellinor och kollar på Saw 5 just nu, har kollat på 4:an nu innan och senare ikväll så blir det att kolla på American pie, the naked mile, och kanske House of hunted hill om Ellinor inte har somnat innan dess vilket hon säkert kommer ha gjort. :)
Det är faktiskt väldigt skönt att komma hemifrån för en gångs skull, det enda jag gör är ju typ bara att sitta hemma och ruttna, och så roligt är det faktiskt inte. :)

Jag tycker dock att helgen har gått vääääldigt söligt, och bra är väl det?
Konstigt nog känns det inte som lördag, det känns som typ torsdag eller något, så ni kanske förstår varför helgen känns så lång? :)

Nej, nu ska jag faktiskt fortsätta kolla på filmen så jag skriver nog mer imorgon, eller kanske senare. :)

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback