Skolan

Skrivet den 2010-09-14 Klockan 10:24:22 / Allmänt / 0 Kommentarer

Sitter här i skolan och har mediaproduktion, eller är det multimedia?
Har ingen aning eftersom vi alltid göra samma saker, så det spelar nog inte så stor roll om vad jag säger att det är.
Idag mådde jag inte så himla bra när jag gick upp men det ändrades när jag fick träffa Ellinor när vi skulle till bussen och ännu bättre blev det ju när jag kom till skolan och fick träffa min älskade Jenni, och Sophie såklart! :d 

Jag känner att dagen kommer bli rätt lyckad, även om inte kroppen är emd på det.
Men det ska vi fixa på n sätt!
Har nyss haft en liten 10 minuters rast och nu blir det att fortsätta försöka komma igång med det vi ska och inte bara sitta oc inte göra ett skit.
Men problemet är bara att jag inte fattar ett skit av vad jag ska göra och vi ska typ vara klara tills imorgon senast :o
Aja, jag får väl hoppas att det kommer ett mirakel som gör att jag klarar det! :)

Sen är det ju min födelsedag idag och det känns faktiskt inte alls som det.
Jag hade t.o.m glömt bort att jag fyllde igår. Kom på det på kvällen sen och sa till mig själv '' jag fyller ju fan imorgon! ''
Det kändes lite skumt :o
Aja, vi får se vad dagen bjuder på! :)

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback