sitter i skolan..

Skrivet den 2010-09-29 Klockan 11:28:46 / Allmänt / 0 Kommentarer

jag sitter i skolan och jag gör inte någonting faktiskt.
vi ska ha datakunskap just nu i ungefär 1 ½ timme tror jag det är.
Och sen så har vi lunch och då sticker jag och Rickard till Statiol.
Sen efter lunchen så har vi 3 timmars mediaproduktion då vi ska fortsätta med våran grupparbete som vi gör om kondomer. Idag måste vi börja filma men vi har fortfarande ingen kille som vill vara med i reklamfilmen. :(
Så först och främst så måste vi hitta det om vi ska ens börja filma, sen måste vi dock också bestämma vem av oss som ska vara med killen inne på toaletten och stöna.
Aja, vi hade bara en liten genomgån iallafall inför vårat datakunskapsprov nästa vecka, och sen ahr vi fått göra vad vi vill typ resten av tiden eftersom Stefan skulle iväg och hjälpa några killar med internet till våra lokaler.
men nu har vi lunch så jag ska kila!
puss!
Dagen har ju bara varit allt för lyckad...
ironiiiiiii



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback