sängen lockar

Skrivet den 2010-09-28 Klockan 23:37:29 / Allmänt / 0 Kommentarer

Som rubriken säger, min säng skriker faktiskt på mig hör jag.
så jag ska bara gå och borsta tänderna och sen hoppas jag ner i sängen.
kan bara tänka mig redan nu hur skönt det kommer bli. :)
Annars så hade vi brännbollsturnering idag i skolan, började kl 9 men jag, sophie och elina var inte med på det så först skulle vi vara fotografer och samtidigt hejarklack på alla lag. Men vi kom på att det inte gick så speciellt bra när alla frös som bara en eftersom det blåste som jag vet inte vad, kall vind var det också, och tusan vas vinden var hård! Så efter typ 1 timme eller något så drog, sophie och elina till donken och käkade lunch där eller vad man ska säga, sen drog vi till Framtidsgymnasiet, och kollade lite där. Efter det så drog vi till Etg för att kolla ett par av Sophies polare som går där men det var bara pinsamt. jag berättar mer imorgon.
Jag berättar allt imorgon, för nu är jag trött så nu ska jag bara gå och lägga mig i sängen och sova snart för jag ska upp tidigt imorgon. :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback