punkt.

Skrivet den 2010-09-21 Klockan 23:44:04 / Allmänt / 0 Kommentarer

Nu sätter jag punkt för dagen.
Bloggen har varit tråkig nu på kvällen jag vet men jag har inte haft något att skriva om, eller egentligen massor att skriva om men jag har bara inte orkat.
Iallafall, han viasat killen sket ju i oss så att få sova ut gick ju åt skogen, sen på kvällen tog jag en långpromenad med Ellinor som var väldigt skönt.
Dock tror jag att jag kommer bli riktigt förkyld men jag kan inte vara borta från skolan mer.
Jag behöver komma tillbaka till skolan och jobba ikapp det jag har missat!
Imorgon drar jag mig upp för att gå till skolan alltså, även om kroppen inte är på topp, men jag har tandläkartid 12.45 så jag har inte precis någon jättelång skoldag, vilket ändå känns helt okej.
FÖR ÖVRIGT FYLLER JOSEPHINE ÅR IDAG!
SÅ GRATTIS!


Nej nu ska jag slänga upp håret i en tofs och sen hoppa direkt ner i sängen.
Behöver vila ut mig tills imorgon om jag ska orka med mina virriga galenpannor i klassen! :)
puss!
BARA FÖR ATT JAG ÄR SÅ SÖT NÄR JAG SKRATTAR!
( hoppas ni förstod irionin! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback