Pernilla ♥

Skrivet den 2010-09-02 Klockan 22:31:46 / Allmänt / 0 Kommentarer

Detta inlägg tillängnar jag till min kära vän Pernilla.

Jag vet att vi bara har känt varandra i två veckor nu,
men det känns som om jag har känt dig mycket längre.
Du har redan e speciell plats hos mig som ingen annan någonsin kommer kunna ta ifrån dig.
Du en så speciell och underbar på ditt egna lilla sätt.
Och jag älskar hur ditt leende formar sig i ditt ansikte och sen hur ditt gulliga skratt kommer ut från din mun.
Det finns ingen som du, och du är mycket starkare än vad du tror,
det vet jag, och många fler.
Skit i vad folk säger om det är fel,
dom är bara avundsjuka, för vem vill inte vara lika bra som världens bästa Pernilla?
Jag vet att du har många vänner från din hemort som stöttar dig, men alla i klassen och inte minst jag,
vi stöttar dig till 100 % och glöm aldrig det.
Vi kommer alltid stå bakom dig vad som än händer, och vi alla älskar dig.
Du är helt underbar, och ingen kommer någonsin att ändra på det!

Var dig själv, stå på dig, och faller du, kommer jag och många andra ta emot dig!
Vi älskar dig Pernilla Carlsson ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback