Onsdag

Skrivet den 2010-09-01 Klockan 07:50:10 / Allmänt / 0 Kommentarer

det är onsdag och jag ska snart börja dra mig ner till bussen.
För övrigt är jag riktigt trött idag, även om jag somnade väldigt tidigt igår, men jag antar att den tröttheten jag inte haft dagarna innan kommer nu, men det är bara att kämpa sig igenom dagen iallafall.
Jag vet ju dock att jag kommer ha askul i skolan så det är inga problem. :)

Jag funderar på om jag ska ta med mig min kamera, eller om jag skiter i det eftersom vi förmodligen kommer få vara datorer idag och jag orkar inte ta en annan väska bara för just den lilla kameran. Så nej, det får bli en annan dag säger vi. :)

HAHHA, känner mig bra igår kväll.
Hade duschat och allt det igår kväll, och sen när jag kom in i rummet och hade satt mig på sängen en stund i bara handduk såklart så skulle jag resa mig upp för att hämta något eller gå och borsta tänderna eller vad det nu var.
Tror ni inte då att min handduk ska RAMLA AV! Sviiiiisch så var den borta från kroppen och dr stod jag, framför mitt fönster, helt naken med en turban på huvudet. (Y) Känns bra va, njaaaa...
Men äsch, får hoppas att ingen såg :D

Nej nu ska jag gå och fixa mig färdigt, fast det är väl inte så mycket att fixa egentligen. Slänga upp håret i en tofs och sminka mig lite och sen är jag klar. :)
fast jag måste packa väskan och lite sånt.
Jag kanske skriver ett blogginlägg från skolan så får ni bi lite uppdaterade därifrån. :)

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback