nu är det såhär

Skrivet den 2010-09-12 Klockan 19:12:30 / Allmänt / 0 Kommentarer

nu är det såhär att jag inom en snar framtid kommer att ha en ny design och ny header. :)
tänkte bara förvarna er så ni vet om det :)
Annars har dagens varit rätt okej.
Moster och morbror kom hit, pratade en hel del och morbror hjälpte mig med fixa internet här hemma på skoldatan ( som jag sitter vid nu ) eftersom det inte funkade förut, så det är jag glad över!
Sen så har jag gått och blivit 1300 kr rikare idag och det är väl inte helt fel?
På tisdag är ju då min riktiga födelsedag och räknar inte alls med att jag kommer få något, men det gör inget.
Det jag vill ha får jag köpa själv och på den vägen är det! :)
Men lika glad är jag iallafall.
Annars så längtar jag tills på onsdag vääääääldigt mycket!
Jenni ska sova här då, Calle, hans band och några andra band spelar här i Oxelösund!
ALLA KOM!
Trummisen är singel och snygg! ;d

Bara så att alla vet liksom!
Och bättre kan det inte bli! :d
Ellinor följer med dit också och Sophie ser ut att kanske följa med hon också.
Och kan det bli bättre än att man får umgås med de bästa man har och lyssna på underbart bra musik en hel kväll, nej jag tror fan inte det! :d
Nu ska jag iallafall gå och kolla på film eller tv eller vad som helst, jag ska iallafall inte sitta kvar vid datan längre för den har stått framför mig hela dagen idag. Så jag känner att jag behöver vila ögonen en stund så de inte bli fyrkantiga! :)
Men jag kanske skriver ett litet blogginlägg innan jag somnar ikväll eftersom mitt internet på skoldatan funkar nu och pappa och mamma inte vill att jag har våran andra data i rummet under natten. :d
JUSTE, en till grej.
Jag och Ellinor ska börja jogga varje vardagsmorgon från och med imorgon.
Kommer dock dö de första dagarna men sen lär jag ha kommit in i rutinerna, så det kommer bli skönt!
Visst är vi duktiga? :d
så det blir att gå upp halv sex varje morgon, klä på sig springkläderna och sen ut. komma tillbaka vid kvart över 6 och sen fixa sig inför skolan. Sen ska vi ju GÅ till tempo varje morgon.
Jag känner att vi är REJÄLT duktiga om vi orkar göra det varje dag.
Men det ska nog funka :d
Nej nu måste jag verkligen kila, jag hör hur min pappa ropar på mig att stänga av nu och så hör jag tv:n skrika mitt namn!
puss!
Calle!
Ser fram emot att träffa denna pojke på onsdag igen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback