mycket uppdatering

Skrivet den 2010-09-15 Klockan 11:51:23 / Allmänt / 0 Kommentarer

jag känner att det blir mycket uppdatering när jag är i skolan nu.
iallafall idag.
Men jag har inget att göra, så det är väl lika bra att skriva lite grejer, även om det kanske inte är världens mest roliga att läsa. :)
Nu ska vi ha svenska och sen engelska och sen slutar vi. Rätt skönt!
Och efter det så drar jag och jenni hem till mig och fotar lite innan vi drar ner till Koordinaten och träffar Calle och Janne och de andra två i bandet såklart :)
Sen så ska vi bara njuta av vad kvällen kommer att erbjuda men den kommer att bli lyckad, det känner jag på mig. :)
Jag vill faktiskt bara sluta och komma hem, jag hoppas dock att det håller i sig med detta väder ( inte regn alltså! )
men det är ju dock bara en önsketanke, right? :)
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback