men är du seriös eller?

Skrivet den 2010-09-21 Klockan 11:11:20 / Allmänt / 0 Kommentarer

Den där Viasat gubbhelvetet har inte kommit än, och han skulle komma efter 08.00 imorse.
Helt seriöst, jag har varit vaken sen typ halv 9-9 HELT I ONÖDAN FAN! :o
ahhh.
Fan vad jag har lust att bara slå till gubben/buggarna när han/dom kommer. ahhh, jag blir galen!
men som den snälla flicka jag är så ska jag inte göra det (a)
haha!
Men fan vilken lust jag har till det kan jag säga er!
Aja, har iallafall fixat i ordning här inne så det ser någorlunda okej ut när dom kommer.
Men fan, jag hoppas dom gör det snabbt för jag orkar inte ha några jävla gubbjävlar här hemma när jag är sjuk som inte ens kan komma i tid!
Nej, nu ska jag gå och avreagera mig på något annat sätt så ni läsare slipper sitta och läsa om mitt dåliga humör ;)
puss!
ja, det får bli ett bildlöst inlägg nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback