måndag - eller?

Skrivet den 2010-09-13 Klockan 19:17:22 / Allmänt / 0 Kommentarer

är det bara jag som känner att det verkligen inte känns som måndag.
Helt ärligt så känns det som om det är någon dag vi inte har men samtidigt så gör det precis det :o
Det känns faktiskt riktigt skumt. :o
Annars så gör jag ingenting. Drog hem innan engelskan började för jag mådde så illa, höll på att falla ihop på bt och tur var det att jag gick hem för mina krafter räckte precis tills jag kommit innanför dörren. Hade inga krafter kvar när jag stängt dörren så jag fick sitta på bänken i 5-10 minuter innan jag kunde resa på mig och klä av mig.
Får alltså se om jag går till skolan eller hur det blir.
Nej nu ska jag pilla mig ner i sängen och bara ha det allmänt mysigt i min kuddhörna med musik, och inte musiken är på så är det tv:n eller film som gäller. :)
puss!
bjuder på en liten nördbild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback