jaharu!

Skrivet den 2010-09-22 Klockan 16:02:15 / Allmänt / 0 Kommentarer

Idag kom Viasat snubben som jag trodde skulle vara, ni vet sådär gammal och skruttig?
Men till min stora förvåning möttes jag av ett ungt och snyggt ansikte.
Hälsade gjorde han t.o.m också så en trevlig typ var han!
Och tur det eftersom jag bara hade stört mig på honom om han hade varit '' egenkär '' och riktigt osocial. Om ni förstår vad jag menar?
Men iallafall, vilken tur att vi fick den raka motsatsen! Och ett plus ( för mig iallafall! ) är ju bara att han är riktigt snygg. Haha, fast han är ju runt 20-23.. ;)
Aja, jag ska alldeles strax börja att plugga, måste dock fråga någon i klassen vilka glosor vi har i engelskan så jag kan plugga det.
Sen skulle jag läsa i reflex tydligen några sidor, och efter det så blir det nog bara att ta det lugnt faktiskt.
Det kan jag ju dock göra imorgon eftersom JAG ÄR LEDIG PÅ FREDAG! :d
snacka skönt! Och så är jag ledig nästa fredag också, det är riktigt chill. :d
Ibland älskar jag bara skolan! :)
Nej nu ska jag vara duktig och gå och plugga faktiskt!
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback