jag borde nog gå och sova egentligen..

Skrivet den 2010-09-12 Klockan 23:55:21 / Allmänt / 0 Kommentarer

jag borde faktiskt gå och lägga mig med tanke på att jag ska upp med tuppen imorgon, och då menar jag verkligen upp med tuppen.
För imorgon ringer min klocka 05.15, och gå gäller det bara att hoppa ur sängen, slänga upp håret i en tofs, ta på mig mjukisarna och ett par skor och sen är det bara att bege sig upp till Ellinor till halv 6, sen blir det ett jogging-pass på 30 minuter. Sen är det bara att ta av sig kläderna, hoppa in i duschen och duscha av sig, slänga på sig rena och fräscha kläder, sen fixa mig inför skolan och sen dra upp till ellinor igen vid 07.15 för att bege oss till bussen sen.
Och detta kommer vara mina vardags mornar när Ellinor är här hos sin mamma, vilket är rätt ofta. :)
Men jag kommer få bra kondis så det gör ju inget :)
Alltid bra det, ellerhur? :)
Nu ska jag nog lägga mig i sängen med mina kära dator och fortsätta kika runt på lite olika grejer.
För konstigt nog är jag inte trött alls men borde sova fan. :)
Aja, det kommer väl snart.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback