inte igen..

Skrivet den 2010-09-14 Klockan 13:49:12 / Allmänt / 0 Kommentarer

Jag börjar må dåligt igen, känner hur allt i hela huvudet snurrar och magen gör något så grönjävligt ont.
Men jag får försöka leva med för jag vill inte stanna hemma och missa massor men jag vill samtidigt stanna hemma och verkligen kurera mig tills jag blir helt frisk så jag aldrig blir frisk :o
Men ja, det är som det är.
Jag går hela dagen i skolan, och imorgon också, för då ska ju Jenni sova här vilket jag verkligen längtar till.
Sen på kvällen ska vi ju ner och kolla på när Next summer denied ska spela med två andra band och det kommer bli grymt! :d
Nu har mitt photoshop fuckat upp totalt och kan inte göra något alls på det! :o
Känns ju jävligt bra när man verkligen arbetar och faktiskt BEHÖVER det! :o
aja, ska gå och vara en lite grinolle någon annanstans nu.
puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback